zondag 6 maart 2011

Weer thuis!

Schitterende foto vanaf de skipiste.
Met het gezinnetje zijn we er een weekje tussenuit geweest. 
We doen het nu voor de 4e keer, lekker wintersporten met zijn 4-tjes.
Na twee jaar Zweden, kozen we dit jaar voor Frankrijk.
De drukte was wel even wennen, maar ach...

Mijn verjaardag valt altijd in de wintersportvakantie. 
28 Februari werd ik 40 jaar! Er is voor me gezongen, 
ik kreeg kadootjes en een mooi 'gedicht' van dochterlief, 
er was een taartje (zelf gekocht), 
en ik kreeg diverse sms-jes en telefoontjes...


Het taartje was niet lekker,
dus na het skiën nog maar even echt iets lekkers gehaald.
Gelijk een bosje tulpen gekocht voor in mijn nieuwe vaasje (goed kado!)
Zonnetje erbij....genieten!


De vakantie was eerlijk en mijn verjaardag was oké.
(denk toch dat ik nog iets ga verzinnen om mijn 40ste verjaardag wat uitgebreider te vieren, ik bedoel 40!....)

1 opmerking:

  1. Ja joh... je 40ste verjaardag niet vieren is echt een beetje stom! Gezellig dat je er weer bent. Kom binnenkort gezellig op de thee!

    BeantwoordenVerwijderen