zondag 13 maart 2011

Aan de muur.

Onze nieuwe toilet is nog niet helemaal klaar. Maar als t'ie klaar is wil ik er nog een leuke poster ophangen. Zo'n poster die nooit verveelt. Via de blog van 101-woonideeën kwam ik terecht bij l'affiche moderne.
Hier zag ik deze poster. Een poster waar je altijd wel weer wat nieuws op ziet. Enne, gelijk leerzaam voor de kids...heel de wereld in beeld.


De posters van Ingela blijven echter ook trekken. Zij maakt echt zoveel leuke posters.
Onderstaande poster zag ik op haar blog. Helemaal leuk, maar misschien iets te groot voor op ons mini toiletje.


Gelukkig is de toilet nog niet helemaal klaar. Kan ik nog even rustig nadenken.

1 opmerking:

  1. Een poster uitzoeken is altijd een feestje. Op die van fam. Summerbelle is ook veel te zien: http://www.famillesummerbelle.com/
    Succes en veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen