maandag 7 maart 2011

Home Sweet Home

Zeker na een vakantie kan ik echt genieten van mijn huis! Heerlijk weer thuis.
Lekker op het gemak de post openen, nu met allemaal verjaardagskaarten :-)


Lekker weer thuis bij al mijn freubels en frutsels.
Op de foto wat freubels en frutsels die nog geen vast plekje hebben, maar dat komt zeker goed.


Verse tulpen (stuk goedkoper dan in Frankrijk).


En het allerleukste na deze vakantie was toch wel de collage van Ingthings die op me lag te wachten.
Leuk ingepakt met extra's die nu aan mijn lamp boven de computer hangen.
(voor dit blogbericht heb ik ze even samen met de collage ingescand)
Ingrid heel erg bedankt!



Home Sweet Home is een initiatief van Barbara!

1 opmerking:

  1. Leuk dat je meedoet met Home sweet Home!
    Wat een boffert ben jij met zo'n mooie collage van Ingrid!
    Ik zet je zsm in de sitebar op m'n blog.

    Groetjes Barbara

    BeantwoordenVerwijderen