vrijdag 25 maart 2011

Drie "kleine" meisjes

Afgelopen weekend had mijn oudste dochter (10 jaar) twee vriendinnen te logeren. Ze wilden van die Best Friends Forever sieraden kopen bij Claire's. Claire's is een winkeltje vol sieraden, make-upjes, handschoentjes, tasjes etc. Soms gaan we er heen, maar dat moet dan wel gepland. Een uur in het winkeltje is niets, die oudste van mij blijft rondneuzen!

Afgelopen weekend was niet anders. Nadat de drie meiden eindelijk hadden gekozen heb ik ze zo'n fotohokje ingestuurd. Daar ging ik vroeger ook altijd met een vriendin in. Echt lachen! Hieronder het resultaat van de meiden. Stond buiten het hokje aardig wortel te schieten, maar het resultaat mag er wezen!

...de kleine meisjes worden groot...
Liesbet van twee meisjes in de stad heeft overigens het project Fotokabien opgezet. Een leuk project dat mij op het idee bracht om dit te gaan doen met de meiden. En het deed me gelijk aan "vroeger" denken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten