woensdag 12 januari 2011

Poëzieplaatjes

Mijn dochter heeft sinds kort een poëziealbum en ik ben prompt verslaafd aan poëzieplaatjes.
En echt je ziet ze overal om je heen, maar wil je gewoon een velletje poëzieplaatjes kopen dan moet je echt je best doen om ze te vinden! De leuke bedoel ik dan natuurlijk. Dus mocht iemand een tip hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag. Ik heb op Internet wel een paar marktverkopers gevonden, maar die zijn voor mij echt te ver weg. Graag iets in de buurt van Rotterdam (of via Internet) :-)

Wel heb ik bijgevoegde plaatjes gedownload. Zo leuk, die had ik vroeger ook! Leuk voor in een poëziealbum, maar ook leuk voor op een t-shirt of een armybag of zo, of om je website mee te versieren...

1 opmerking:

  1. Kom eens op mijn website kijken. Ik heb honderden vellen te koop, ouderwetse, retro, nieuw, victoriaans....
    http://www.carjanbouhoornshop.nl/winkel/poezieplaatjes-enzo-c-698.html

    Ik hoop dat je hier wat kunt vinden!

    Groetjes,
    Carla.

    BeantwoordenVerwijderen