woensdag 19 januari 2011

10 Jaar!


Alweer 10 jaar wordt mijn oudste dochter Pascale. Niet te geloven, zo snel als dat allemaal gaat.
Pascale: slim, bijdehand, kan niet tegen haar verlies, houdt van gezelligheid, lief maar wordt ook steeds een beetje brutaler (zal de leeftijd zijn), kletst heel veel en hoort helemaal bij mij (en d'r papa natuurlijk ook).
Je 10e verjaardag kan je natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan, dus dit weekend gaan we lekker feesten!
Kado's voor 10-jarigen vind ik lastig. Mijn vriendin Sandra had vorig jaar voor haar dochter's verjaardag een fotoalbum laten maken van het jaar daar voor. Dat vond ik een erg leuk idee en dus heb ik dat nu ook voor Pascale heb gedaan (thx voor de tip San). Een fotoboek over het jaar 2010 voor haar 10e verjaardag. Ben benieuwd wat ze er van vindt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten