zondag 26 december 2010

Xmas-table

1e Kerstdag waren we met z'n veertienen. Lekker eten en drinken. Maar mijn prioriteit ligt vooral bij de tafel. Die moet er leuk uit zien. En eigenlijk valt dat niet mee. Veertien dezelfde wijnglazen? Veertien dezelfde glaasjes voor water? Servies? Een tafel?..ook niet onbelangrijk. 
Voor het servies bood Ikea de helpende hand. Walter was creatief met afvalhout voor de tafel en voor wat betreft de glazen moest ik roeien met de riemen die ik had...
Helaas heb ik niet de tijd genomen een echt goede foto van de tafel te maken, maar denk dat onderstaande foto wel een redelijk beeld geeft. Ik was tevreden (en da's toch waar het om gaat), met dank voor de bloemen gekregen van mijn gasten.


De rest van de avond hebben mijn nichten (vooral Bianca) kunstige foto's gemaakt. 
Onderstaand een kleine selectie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten