zondag 19 december 2010

O ja, ook dat nog...

Sommigen vinden het onzin, anderen vinden dat het er bij hoort en weer anderen vinden het echt leuk om te doen. Een kerstkaart sturen naar vrienden, familie en collega's.
Ik vind het vooral leuk om kerstkaarten te krijgen (tegenwoordig heb je zoveel leuke kaarten),
ik vind dat het er bij hoort, en eigenlijk vind ik het ook leuk om te doen.
Maaaaaarrrrr, ik ben altijd te laat. Bij mij blijft het vaak bij de gedachte "O, ja dat moet ik ook nog doen" en vervolgens gebeurt er niets.

Ook dit jaar ben ik er weer niet op uitgegaan om de ultieme kerstkaart aan te schaffen en dat terwijl er toch zoveel leuke kaarten zijn. Ik wilde dit weekend gaan (echt waar!) maar vanwege de overdosis aan sneeuw was ik genoodzaakt een alternatief te bedenken.
Ik ben actief geweest met de camera en heb geprobeerd een leuke foto te maken die ik voor een kerst-/nieuwjaarskaart kan gebruiken (en zo heb ik ook nog een beetje geoefend met fotograferen (sorry juf, wel standje Av)). Na enkele pogingen heb ik een foto weten te maken, waarvan ik denk dat het wel kan. Bij Greetz heb ik er een kaart van laten maken en als het goed is komen ze morgen binnen. Zodra ze binnen zijn moet ik ze gaan versturen... Nu maar hopen dat ik morgen/overmorgen net zo actief ben als afgelopen weekend. Onderstaand een van de genomineerde foto's die het toch net niet is geworden....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten