woensdag 8 december 2010

Goed voornemen


Al heel lang loop ik met het idee om een webshop te beginnen. Ik heb al een winkeltje, maar nog geen webshop. Terwijl dat toch echt iets van deze tijd is. Helaas ben ik niet zo'n computergoeroe, waardoor het extra moeilijk is de stap naar een webshop te maken. Maar onlangs verscheen er hulp, het boekje "Internet Godinnen" (start je eigen webshop in 10 stappen) geschreven door Suzan Eikelenstam. Zij beschrijft in een eenvoudig stappenplan hoe je een webshop begint en er een doorslaand en blijvend succes van maakt. Komende kerstvakantie ga ik er even goed voor zitten, om er in het nieuwe jaar (hopenlijk) eindelijk mee aan de slag te gaan...
Ik ben niet zo van de goede voornemens, maar dit is er dan toch echt één.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten