woensdag 3 november 2010

Witbalans met een kleurtje.


Samen met mijn zus ga ik elke donderdagavond naar de basiscursus digitale fotografie. Waar het om gaat: leer werken met je digitale camera. Een must, want echt ik had geen flauw benul wat ik allemaal met onze camera kon doen. De automatische stand is niet het enige!
A.s. donderdag hebben we de opdracht om op de manuele stand een wit stilleven te fotograferen. Dit doe je met Witbalans. Ik hou echter van kleur... Witbalans met een kleurtje dus!
En wat is er dan leuker om de nieuwe armbandjes uit mijn winkeltje te fotograferen. Vier voor 10,00 Euro! Leuk om kado te doen (...de Sint en de Kerstman komen eraan!). De houten hartjes en sterretjes kosten slechts 0,80 Euro per stuk. Lief om erbij te doen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten