zondag 14 november 2010

Mijn thuis

Van de week flink gestoeid met de camera en photoshop. Opdracht: maak een panoramafoto (360gr. rond) en maak er daadwerkelijk een panorama van met behulp van photoshop. Op de een of andere manier komt het er niet van om naar buiten te gaan en een mooie locatie op te zoeken. Meestel zijn of mijn kinderen de pineut of moet mijn huis er aan geloven. Voor de panorama ben ik de woonkamer 360gr. rond gegaan. Erg leuk om te doen. Bovenstaand een verkorte versie van onze ietwat rommelige woonkamer. Wit met een beetje kleur (de bank hadden we achteraf toch liever wit gehad...). Waar ik trots op ben: boven de bank een lang schilderij met paarden. Deze tekening hebben we in 1998 meegenomen uit China voor maar iets van 7 gulden! Achter in de hoek een kroonluchter van de rommelmarkt, slechts 5 Euro. Dat zijn toch toffe dingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten