dinsdag 26 april 2011

Moodboard (2)

"Even" was ik er tussenuit. Dat "even" zijn uiteindelijk twee hele weken geworden:
2 hele weken met hard werken
2 hele weken nadenken over nieuwe dingen
2 hele weken achter de kids aan rennen
2 hele weken met opruimen / strijken / wassen etc.
2 hele weken met leuke momenten (w.o. lang weekend Outdoorlodge Holten)
2 hele weken met "zal ik wel of zal ik niet..."
2 hele weken genieten van het mooie weer
2 hele weken met momenten van niets doen
2 hele weken waarmee ik eigenlijk geen stap verder ben gekomen
2 hele weken waarin ik mij bewust wordt van de kleine veranderingen in mijn smaak...

Een moodboard biedt dan uitkomst. Op de site van VT-wonen kan je zo'n moodboard samenstellen.


Uit mijn moodboard blijkt dat ik geel toch wel weer leuk vind. Geel....lange tijd niet mijn kleur. Maar die gele Smeg koelkast is toch wel heel tof!

Helaas de keus voor onze onlangs aangeschafte Fermob lounge stoeltjes viel niet op de kleur geel...

Rood en Oranje!.. Wil nog wel andere kussentjes erbij zoeken.
Waarschijnlijk zal daar wel de kleur geel in zitten, samen met roze, oranje en rood.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten