dinsdag 22 februari 2011

GTST-oorbellen?

Afgelopen weekend kwamen mijn nichten langs (14 en 17 jaar). Of ik al 'GTST-oorbellen' in mijn winkeltje had? ...Sorry, wat?? 'Goede Tijden Slechte Tijden-oorbellen'! Nooit van gehoord natuurlijk. Zo dom volgens de meiden, die moest ik toch hebben! Gelukkig heb ik genoeg materiaal. De oorringen hadden ze al, alleen de bedels en een bloem waren nodig. De meiden hebben allebei 2 setjes gemaakt. Kunnen ze lekker afwisselen. O ja, niet onbelangrijk voor diegenen die ze ook helemaal 'je-van-het' vinden. Het is de bedoeling dat je maar één oorbel draagt.

De oorbellen van de meiden. Zonder bloem kan dus ook ;-)

Mijn oudste wilde natuurlijk ook wel van die oorbellen, maar dan wel twee. 
Tuurlijk schat, geen probleem.
- Twee GTST-oorbellen -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten